X-Wing Retroturnaj v Hradci Králové – Dalcor

Po dlouhé době jsem se zúčastnil turnaje v X-Wingu, navíc turnaje vůbec, protože poměřování nepatří k mému oblíbenému druhu wargamingování. Taky nehraju X-Wingy, ale tento Retro turnaj mě zaujal.  Spolu s dalšími členy WASP jsme vyrazili na Retro turnaj, který spočíval především ve výběru lodí z dávného věku X-Wingu, ovšem s téměř všemi novými doplňky. Turnaj se hrál systémem Hangar Bay. Rozhodl jsem se si po letech vyzkoušet Imperial Aces list a k tomu poprvé vytáhnout MilFala s E-Wingem, něco co jsem vůbec nikdy nehrál. Důvod je ten že hraju jen Arc Dodgery a k tomu věci, které nebyly povoleny

Listy jsou detailně popsány níže

Jelikož mám naprsoto brutálně špatnou paměť na jména, tak mě prosím omluvte


HRA1 Imperial Aces vs Imperial Swarm

Oba spoluhráčovi listy byly zřejmě složeniny z lodí, které má nakoupený, žádné internetové copy-paste, čili výhodné pro moje esa díky většině malých stíhaček s nízkým pilot skillem. Podle toho se hra vyvíjela. Velmi rychle jsem získal převahu, a v rámci imperiální testovacího polygonu jsem spoluhráče vymanévroval včetně lorda Darth Vadera. Bitva se nakonec zvrhla v to, zda stihnu Vadera, který se odpojil od formace dohnat a sestřetil v časovém limitu. Nakonec mu po posledním útoku barona Fela zůstal jeden život. Hra byla velmi příjemná, oponent moc nalétáno neměl a tak občas udělal nějakou tu chybu, takže jsem byl za hodného a občas nechal vrátit čas. Přeci nejsem na olympiádě. Nicméně 100:0 jsem nedal díky mé chybě, kdy jsem asi špatně rozumněl kolik Vaderovi zbývá životů a kromě toho jsem se pořádně nepodíval, kde skončila Juno Eclipse a zůstal sedět, což samozřejmě narušuje prostorové vidění. Prostě kdybych vstal, mrknul se, tak bych viděl, že se s Barrel Rollem vejdu a tím bych dostal Juno na vzdálenost 1 a Vadera dorazil. Výsledek 68:0


HRA 2 ChewHorn vs FatHan s Farrelem

Nesnáším hraní proto velkým lodím a FatHan speciálně, u Es musíte mít spousty štěstí a lepší skill. Prostě esa vs velké lodě s PWT nebo Turrety se moc nekamarádí, je to přesně ten typ listu proč mě X-Wing přestal bavit. Jak jsem naznačil, už výběr lodí mě frustroval, protože oponent měl FinnRay, nebo FatHan. Já zvolil věc, kterou jsem nikdy v životě neletěl – Chewbacca s Hornem. A jelikož mě to extrémně nebavilo, tak jsem hrál jak ponocnej a vlastně si to jen odházel. Spoluhráč, tuším Ondra, byl naopak velmi příjemný a měl to opravdu hodně v paži. No mě se třeba povedlo si nějak vsugerovat, že Ostrá 2 je posunutí lodi o 45° a jeden stojánek a ne o dva a skončil na kameni. A to létám jenom Arc Dodgery! S Hornem jsem také o kolo pozdě zahnul na MilFal. Prostě epic fail a jen přátelský a nápomocný spoluhráč (a taky to že jsem nechtěl bejt úplně za debila) znamenal, že jsem nedal bye a nešel na zbytek turnaje na pivo. Případně že jsem v druhém kole omylem nevyletěl z mapy. Ale to by bylo hnusný vůči ostatním. Hra proti listu, který nesnáším, s hráčem který mě převyšoval ve skillu i v listbuildu. 0:100


HRA 3 Imperial Aces vs FocusTrain (Kyle Katarn HWK, Biggs T65, Garven Dreis T65)

Tady byl za hvězdu Carnor Jax, který rozbil kombo spoluhráče, který taktéž spíše přišel sbírat zkušenosti, než vyhrát. Navíc extrémně příznivý list pro Esa díky nižšímu pilot skillu a málu modifikací. Oproti minulé hře se mi povedlo správně nasadit Carnora. Oponent poté odpojil HWK od formace, Juno s baronem Felem vyřešili nejdřív HWK a pak jsem sestřelil oba X-Wingy. Nepříjemných 100:0 pro spoluhráče a pak příjemný pokec o malých wargamingových hrách.



HRA4 Imperial Aces vs Chewie/Luke/Zetko

Kája o dvě hry před tím vypráskala bráchu, takže jsem měl co vracet. No ale ty listy, buď MilFal s esem, nebo dva MilFaly. Kája se rozhodla pro Žvejka s doprovodem. Já pro esa. Frustrace na jeden den bylo dost, navíc tenhle defenzivní build bez velké modifikace PWT esům zas tak nevadí. Přesto osud hry byl cca ve třetím kole na vážkách, naštěstí pro mě Chewie neodhadnul manévr a skončil na kameni. Mě se zase pro změnu povedlo místo Ostré natočit Mírnou a šutrák byl můj, což me stálo Juno v konečném účtování. Nicméně v té době už byla bez protonových raket za 5 do MilFalu, Luke i s R2D2 byl rozprášen po vesmíru. Zbývalo Zetko a Žvejk. Jenže Carnor vypnul modifikace Falconu do útoku i obrany, takže jsem ho rychle ukousal díky vlastním modifikacím na Soontirovi. Nakonec jsem včas dostihl i Zetko a v této hře o bolení hlavy a únavě si připsal vítězství 100:33.

Celkové páté místo mě potěšilo, takže jsem byl i za hajzla a vzal si letměrky. Jako kompenzace za must-have pantofle :-D. Kdybych sejmul v prním kole Vadera asi by to bylo místo třetí, ale to je jedno. Jen si říkám, proč vlastně nedostanou Arc Dodgeři nějaký boost, že je to zajímavější hra, než maximalizování červených kostek s regenerací,


=========

Chew Horn

=========

99 points

Pilots
------

Corran Horn (45)
E-Wing (35), R2 Astromech (1), Fire-Control System (2), Push the Limit (3), Engine Upgrade (4)

Chewbacca (54)
YT-1300 (42), Push the Limit (3), Nien Nunb (1), Kyle Katarn (3), Millennium Falcon (Evade Version) (1), Engine Upgrade (4)

------


=============

Imperial Aces

=============

99 points

Pilots
------

Juno Eclipse (33)
TIE Advanced (28), TIE/x1 (0), Proton Rockets (3), Veteran Instincts (1), Guidance Chips (0), Advanced Targeting Computer (1)

Carnor Jax (32)
TIE Interceptor (26), Push the Limit (3), Royal Guard TIE (0), Autothrusters (2), Twin Ion Engine Mk. II (1)

Soontir Fel (34)
TIE Interceptor (27), Royal Guard TIE (0), Push the Limit (3), Autothrusters (2), Targeting Computer (2)



Komentáře

Nejoblíbenější příspěvky