Wolfeni do Dragon Rampant - Stavba Armády

Dneska se podíváme na rychlou stavbu armády pro Dragon Rampant. Chystáme jednu velkou multiplayerovou hru a já chci mít fullpaint. To mám dvě možnosti, buď tedy udělat nějakou obrovskou armádu a zkolabovat při speedpaintu armády, což mi nikdy moc nešlo, nebo vytáhnout Wulfeny.

Ano Wulfeny, mám doma set osmi wulfenů, originál od Rackhamu. Jelikož jsou 2x-3x tak veliký jako normální 28-32mm model, rozhodl jsem se, že použiju vlkeny jako Single Model Unit. Připomínám, že armády se v Dragon Rampant staví z cca 15 templát, kde si můžete vybrat, kolik modelů bude tvoři členy jednotky. Na fungování jendotky to nemá vliv (tj Rampant se dá hrát i jako malá Skirmishovka). Já tedy budu používat templátu pro jednotlivé modely.


Vezmeme to obrázek po obrázku.Nejedná se o mé modely ale původní prezenční obrázky Rackhamu. ale to jste poznali na první pohled.


Varghar je faaakt drsoň, a měl by být to nejlepší co v armádě mám, můj generál. Masivní sekera dobře funguje i do obrany, takže jdeme pro Elite a Fear, 6 životů za 8 bodů



Celkově celá moje amráda nemá moc zbroj, takže všichni budou se zbrojí 2 a méně. No a na Onyxe mě vychází Offensive Light Foot za 5 bodů s 12 životy.



The Watcher je jediný model s opravdovou koženou zbrojí, přes jeho kopí se bude jen těžko dostávat, takže Heavy Foot za 4 body s 12 životy.


Predátor je, abych citoval pravidla Dragon Rampant: "angry fellows with big axes, sharpened teeth, and an unpleasant outlook on life." Takže bude Bellicose Foot. 4 body.


Osamělý vlk Ma'c'Quad'e je šamanem kmene. Vezmeme Light Missiles. Střelba reprezentuje magické střely, a doplníme o pravidlo Wizardling za 2 body. Celkem tedy 6 bodů, když bude bodů na zbyt dokoupíme za další 2 body pravidlo Sharpshooter.


Fangs of the Moon Goddes tvoří páteř mojí armády, Offensive Light Foot, každý jeden za 5 bodů. Mám jenom 4, kde je pátý nevím, ale i tak je to 20 bodů a 48 životů. Jeden bude v mojí Patrol Fázy, tomu musím sebrat Offensive, abych se vešel.
Závěrem mám čtyři vlky ze setu Fenrisian Wolves od Games Workshop.Dva jsou bílí, to jsou Winter Wolves, inteligentní vlci kteří mají smrtící ledový dech. Jeden bílý vlk bude můj hrdina na Patrol fázy za 4 bodů, kde povede dva normální Worgy. Druhého bílého vlka budu moc nasadit do hry později.  6 bodů za každého bílého vlka, a čtyři za normálního vlka. 

Doplnění - kdybych potřeboval další body, tak Wolfeni jsou spjatí s přírodou, tj můžu použít dryády, nebo treekiny z mých Wood Elfů. Samozřejmě chci mít Fullpaint, takže nic víc toho z domova přírodního nevezmu. Například Osamnělému vlkovi můžu dát pravidlo Summoner. Takže kolik máme bodů?

  • Varghar 8 bodů
  • Onyx 5 bodů
  • The Watcher 4 body
  • Predator 4 body
  • Vlk samotář 8 bodů
  • Fangs of the Moon Goddes, 4x po 3-5 bodech
  • Worg 2x po 4 bodech
  • Bílý vlk 2x po 6 bodech

Pokud dobře počítám tak mám 69 bodů


Závěrem 2x WIP




Komentáře

Nejoblíbenější příspěvky