Wargamingování v roce 2017 s ohledem na rok 2016 - by Dalcor

V prvních dvou částech jsem mluvil o negativech a pozitivech roku 2016. V této poslední části, stylově v poslední den roku, představím, co bych rád ve wargamingu zažil v roce 2017.



Začnu pravidly, rozhodně mě čeká nákup pravidel od Dana Marseyho. Nejen Pikeman’s Lament, ale také Men Who Would Be Kings. Obojí běhá na skvělém enginu Lion Rampant a obě nabízí jiné pohledy na tuto kreativní hru. Pokdu se nám bude Pikeman’s Lament líbit budeme tvořit armádu do TYW ve 20mm.



Letos mě zaujaly hry od Too Fat Lardies. Pomalu buduju armádu do CoC ve 20mm. Zbraně SS ve třech velkých bitvách. Kharkov 43, Operace Lutych Normandie 44 a Ardény 44. To bych rád dokončil jako první v roce 2017. A propos s tím se pojí i návrat na můj vlastní blog Dalcor Gaming, kde bych každý měsíc rád napsal, co plánuju nabarvit a na konci měsíce dal k dispozici, co jsem nabarvil.



Po letech jsem si také koupil model 1/35. Je to King Tiger sSSPzAbt 501 z Ardén od Dragonu s nějakými 600 díly. Mimochodem stojí méně než Land Rider. Mám před tím velký respekt, takže si musím zvednout skill.



V první části roku bych také rád dokončil armádu 60 vikingů do Lion Rampant – Dark Ages, zabijáky z Bratrstva do Freebooter’s Fate a pracoval na družině Luciferánů do In Her Majesty’s Name.


Tyhle 4 hry bych rád měl na konci roku Full Paint. Z dalších projektů jsou to fantasy armády do Dragon Rampant – Warriors of Tzeentch a Wanderers a v předchozích dílech zmiňované Poláky do Sharp Practice.



Obecně bych rád alespoň jednou až dvakrát do týdne hrál a dodělal terény na naše stoly, aby byly k dispozici pro členy klubu – ať už v Tomových hrách, nebo v herně Klubu historického wargamingu.
Co se týče představování her v roce 2017, jsem na vážkách. Prezentovat hry má smysl v okamžiku, kdy je zde potenciál, že někdo hru vyzkouší, zaujme ho a bude jí hrát. Jelikož takový feedback nemám, nejsem si jist, že letos budeme něco někde prezentovat.

Určitě bych to viděl na Jarní Wasp Day (moje narozeniny) a pak na podzim ještě jednou.  Jsou to herní dny našeho klubu, kdy hrajeme po celý den hry, které nás baví. A kdo chce, může se přijít mrknout a třeba si zahrát.

Konečně bych rád poděkoval všem, se kterými jsem letos hrál, diskutoval či se přel o našem společném hobby a všem popřál hezký nový rok 2017.


Komentáře

Nejoblíbenější příspěvky